Promenad!

När klockan ringde i morses så trodde jag Andreas skojade med mig! Det är inte normalt att gå upp klockan 6 på morgon! Fy tusan! Men jag hade ju bestämt mig och väskan stod packad vid dörren så det var ju bara att ta på sig träningskläderna och ge sig ut till bilen! Morgon människa är något jag inte är!

Med mössa på huvudet!! och mix megapol i öronen begav jag mig mot solariumet, efter besöket på solariumet så bestämde jag mig för att skippa gymmet. Jag kännde verkligen inte för det! Så jag lämnde in väskan på jobbet och begav mig på en promenad i stan. Gick en jäkla bit och kom tillbaka 1 timme 20 min senare! Skönt! Så det blev en bra promenad i dag 1,40 min! Skönt att rensa skallen och roligt att kolla på hus i stället för älgar när man promenerar!

Efter jobbet ska jag hjälpa Pelle, roligt! Sen ska jag sova! Jag är jätte trött!

Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det finns ingen bättre medicin än en härlig promenad för ett trött och fullproppad hjärna ;)

Kram

2009-09-17 @ 17:54:21
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Malin

duktig du är emma! Önskar jag hade samma disciplin :)

2009-09-17 @ 20:13:51
URL: http://mmalin.blogg.se/
Postat av: malin

Va? Hade du mössan i öronen...och i solariet dessutom? Måste varit varmt...eller? :P Nu kör vi hårt på gympan imorgon!

2009-09-20 @ 21:20:48
URL: http://www.pepitarutan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0