Som julafton!

Det är lite magiskt, som på jul när julklapparna ligger under granen. Man går förbi, tittar lite, klämmer lite. Funderar på vad det är i. Men i detta fallet är det en byrå med kläder, en säng och en vagn. Vi ska göra om i barnrummet men det får vänta tills hösten så egentligen är allt bara inställt där inne. Men det går inte en dag utan jag går in där och bara tittar lite. Tänk att dom små kläderna som ligger inne i byrån antagligen är för stora även fast dom är så små. En säng som är liten lär oxå vara jätte stor.

Åååh. Va jag längtar!



Sängen är bäddad men inte klar, det fattas ett spjälsängsskydd och lite andra små saker. Men den står där!


En liten mössa, Andreas favorit! Konstigt? :D


Kommentarer
Postat av: ♥ Nina ♥

Men har jag missat att ni väntar smått?!

Blir alldeles till mig!

Har jag sagt grattis? -yrmössa-

Gud så roligt!!



Å bebis är ju snart här oxå! Herregud! Wow! Grattis grattis! Lycka till med förlossning å livet som mamma! KRAM

2010-08-25 @ 22:41:13
URL: http://snostjarna.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Kan bara försöka att föreställa mig känslan. Hoppas att det inte dröjer allt för länge innan det faktiskt ligger någon i den där sängen - någon som har på sig alla de små förstora kläderna :)



Stor kram

2010-08-26 @ 08:07:44
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0