Min dag!

I dag är det ingen vanlig dag, utan min födelsedag! Tänk, detta är sista gången jag firar min födelsedag som en helt vanlig tjej. Nästa år firar jag min födelsedag som mamma. Att 23 år inte är någon ålder är jag mycket väl medveten om. Men så är det, man blir inte äldre än vad man gör sig till.. ;) Dagen har spenderats med goda vänner med fika i solen och kvällfika med familjen. Jag är nöjd mycket nöjd.

Andreas och jag har insett att vi har mycket att göra vi har många projekt på gång för tillfället.
Om vi inte börjar göra klart saker och ting så kommer väl Anders från arga snickaren hit.
Listan är lång, väldigt lång.

Tvättstugan ska bli klar, datarummet ska målas och få nytt golv.
Uterummet ska målas klart både invändigt och utvändigt.
Sen ska fönstrena målas och även gavlarna..
Sen har vi ett barnrum som ska göra iodning med..

Listan skulle mycket väl kunna göra dubbel så lång, frågan är hur ska man hinna?
Kanske skulle man bjuda hem ett gäng vänner på grill och öl.

Nä, nu ska jag fortsätta njuta av min dag.
I morgon är det Erics dag!

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Stort grattis!

Härligt att du haft en sådant härlig dag - precis så som sig bör :)

Ja, det där med hus blir man aldrig klok på, ständigt finns det hundratals projekt att dra igång och avsluta. Aldrig blir man klar suck.

Stor kram på dig fina du

2010-05-18 @ 21:12:21
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: fia

vi vill komma till mjöshult nångång! ;-)) kanske med sanna o chrille´? hade vart skoj! :-D

2010-05-22 @ 10:52:55
URL: http://sofiasjunfors.blogg.se/
Postat av: ia

vi kan komma och hälsa på =) jag är en riktig jävel med både hammare och pensel! crille... ja.. han är bara en jävel på att dricka öl. men vi skulle få mycke gjort =)

2010-05-26 @ 22:59:44
URL: http://blondinfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0