Med risk för halshuggning!

Jag har kommit fram till en sak, bland det mest irriterande och ofinaste jag vet är när någon kommer in i en butik som kan språket man talar i det landet man befinner sig, men man ändå pratar sitt eget språk och tittar kontigt på än och sedan skrattar? Va säger dom? Varför kan dom inte prata svenska? Jag hävdar att dom alltid säger.. "kolla va tjock hon är..." "Titta hon har gylfen öppen..." "Hon har halva sin lunch på tröjan..." "Gud, känner du vad hon luktar?.... " Antgligen säger dom väl inte detta, eller så gör dom det. Jävligt irriterande är det. I bland önskar jag att jag kunde alla språk i världen och kunde svara dom när dom säger  elaka saker som "vad tjock hon är.." Ja men jag kanske har ätit några bullar för mycket!!

Kommer man bli halshuggen och halsavklippt nu när man skriver sånna "rasiskta" saker!? Jag är inte rasist jag vill bara förstå vad dom säger när dom tittar och skrattar åt mig.. :(

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag håller med dig!!
Det har hänt mej också! Fan va arg jag blev. Försök att inte bry dig bara..det är svårt ,ja vet men ändå!
Du är fin som du e!
Kraam

2008-05-02 @ 09:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0