På bättringsvägar!

I dag mår jag lite bättre, men är hemma från jobbet i dag med. Kände inte att det var någon idé att gå i dag som att jag kräktes sista gången i går kväll så är det väl klokt att stanna hemma i dag med.  Och magen är inte helt hundra heller. Magsjuka är helt klart den värsta sjukdomen som finns. Fy fan!

Vilken underbar dag det var i går, så fint väder. Men nu ska det vist regna hela helgen. Tråkigt! Jag hoppas på att våren kommer till oss snart på riktigt!

ta hand om er.
Emma

Kommentarer
Postat av: AKP

Skönt att du mår bättre!
Kram!

2008-04-04 @ 12:01:31
URL: http://akp.blogg.se
Postat av: Malin

Jag ska åka med linnéa och josse, från min klass. Ska bli himla skönt att få lite sol, det har man ju inte blivit bortskämd med dom senaste somrarna! Hoppas du mår bättre nu!

2008-04-06 @ 12:29:49
URL: http://mmalin.blogg.se
Postat av: Mamma

Tack för en kul helg ......bowlar gärna någon mer gång ....

2008-04-07 @ 08:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0