*pip* *pip* *pip*

*PIP* *PIP* *PIP* *PIP* Det där vara bara några av dom ord som har kommit ur min mun sen i går kväll, när jag kom hem så såg jag att någon *pip* *pip* *pip* hade tagit en nyckel och repat hela passagerar sidan. Man blir så jäkla trött. Och som att det är passagerar sidan så betyder det ju att dom har gått in mot väggen och gjort det.
Vi har en skola precis vid mitt jobb, jag säger inte att det är dom men möjligheten finns ju.
Det är iaf polisanmält och anmält hos föräkrningsbolaget.

Men min egentliga fråga är varför? Vad fanns det för orsak? Tyckte dom att min pärla från 92 var för fin? Hade dom bara tråkigt? Eller är dom bara helt jävla pantade?

Jag är arg! och jag har ont i mina knän med! *surar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0