Suck

I dag är det allas dag förutom min, hela dagen har gått åt pipsvängen. Sen har jag oxå inset att det är kasst att jobba med bara killar. Jag har gått runt JÄTTE röd i hela ansiktet utan att veta om det, jag solade i morses och detta är nog den första gången jag lyckas bränna mig i ansiktet när ja solar solaruim. Det är iaf elakt av dom att jag har gått runt som ett stopljus utan att veta om det.

Sen har ja ätit kebab med, fan. Nu ser jag ut som jag är i nionde månaden.. suck.. I dag hade de vart skönt att dra täcket över huvudet. Jag vet vad ja ska göra när ja kommer hem.... Dricka vin!!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Dricka vin låter ju gott Emma, det var ett tag sen jag flög nu :) kul att läsa i din blogg... :)

2008-04-12 @ 13:03:45
URL: http://personalbrandingsweden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0