tankar längs sjön

Man tänker aldeles för mycket när man är ute och går själv, fast det är skönt att få renasa huvudet. 

I dag när jag gick längs med vattnet var det första gången jag hörd vattnet, är inte det väldigt konstigt? Jag har bott här sen November gått den vägen minst en gång i veckan och inte hört vattnet föräns nu? Hör man inte vatten på vintern? Det har ju inte vart något is... Konstigt..

Sen har jag gått och grubblat på min farmor och farfar i dag. Det är synd att jag har så dålig kontakt med dom. Jag borde ta vara på dom. Men borde inte dom ta vara på mig? Jag har bott här ute sen mitten av November och dom har inte äns vart ute och hälsat på fastän jag har bjudit hit dom massa gånger. Dålig stil egentligen. När jag får barn så ska jag se till att dom får en bra relation med sina mor och far föräldrar.. Inte för att jag tror att det finns någon chans i världen att dom inte skulle få det... Det är viktigt!

Jag har vart på systemet i dag, Cilla hade med sig ett sånt jäkla gott vin i lördags så jag var tvungen att köpa det i dag med. Termos vin det är bra grejer.

I morgon ska jag vara ute hela dagen, njuta av våren och av solen. Nu kommer det säkert att regna bara för jag säger så.. hehe.

Ha en bra fredaskväll vänner!

Emma
Mjöshult

Kommentarer
Postat av: Mamma Tina

Vill bara säga att jag älskar dig.....bättre dotter än du finns inte...

2008-04-18 @ 19:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0