Tillbaka!

Så var man tillbaka på jobbet efter nästan en vecka hemma i sängen eller snare med huvudet i toalletstolen. Skönt att få lite ordning och reda på livet. Struktur är bra!

I går målade vi taket i andra hallen, och räcket och elementet. Så snygg blev det. Även fast räcket bör målas kanske två gånger till så är det redan en stor förbättring! Snyggt! Så i dag ska jag gå och köpa en pensel som man kan måla bakom elementet med. Den jag hade hemma var alldeles för stor, och nästa helg blir det att tapetsera. Frågan är väl om jag ska våga vara hemma, andreas och christer lär väl döda varandra?

Jag har försten ett nytt beroende, Tradera. Det är jätte roligt. Köper en massa scrapbooking saker hela tiden. Tur att det inte kostar så himla mycket. Men jag skyller allt på Frieda, det är ditt fel att jag börja. Jag ska nog ta och göra ordning bordet nere i tvättstugan till mitt scrapbookingbord. Roligt! Så det blir mitt nya projekt! Nu ska vi se om vi kan vinna något roligt på Tradera!


Kommentarer
Postat av: frajda

..så vi ska börja sloss om grejerna på tradera..!!!

2008-04-07 @ 10:43:31
URL: http://frajdass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0