VÅR

Äntligen! Vist känns det som att våren äntligen har kommit till vårt avlånga land, helt underbart är vad det är. Nu vill man bara ut i det underbara vädret. Hoppas det är fint väder när man slutar jobbet så man kan ta en promenix ner till sjön. Nu håller vi tummarna att det håller i sig också.

I dag har jag vart och provat ut linser, skönt att kunna se utan att behöva använda glasögonen. Jag tycker bara att glasögonen är ivägen hela tiden. Jag var även en naturbegåvning på att plocka ut linser. De ni! :D

Var inne på Telia med min mobil.. IGEN... Så nu har ja en jätte fin lånetelefon så länge jag väntar på besked på vad dom ska göra med den. jag hoppas på den ny telefon. Kan helt klart tänka mig att behålla denna lånetelefonen jag har nu. Den är bra och den har inbyggd stegräknare. Hur fräkt är inte det då?

Nu ska ja öppna dörren och njuta av vårsolen!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja idag har vi verkligen VÅR!!!! UNDERBART!!!

2008-04-01 @ 16:58:59
URL: http://www.duracellmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0