Mag ont!

Jag står upp i dag, Core passet i går var tokjobbigt men jätte roligt. Men det känns i magen i dag att jag har träningsvärk. Något som jag inte rekomenderar är att ha tokmensvärk och träningsvärk i magen samtidigt! Jag håller på att avlida!

I går var vi och klippt oss, jag har 15 cm kortare hår.Joline är duktig och jag är nöjd. Någon dag ska jag våga göra något modigt med mitt hår men inte än. Snart..

Snart är denna arbetsdagen slut och då är det helg, veckorna springer förbi. Snart är det jul.

I morgon ska vi hjälpa pappa och Annica och flytta. Ska bli roligt och se det nya huset.

På åteseende!

Emma

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tycker du är jätte duktig som tränar!!! Blir nyfiken hur du ser ut i din nya frisyr!!! Kramkram

2008-08-29 @ 10:31:23
Postat av: Cilla

Jag vill se det nya håret!

2008-08-29 @ 11:34:01
URL: http://cillamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0