Min kropp!

Aj aj aj! Mina kropp gör så ont! Har kommit i gång med träningen igen. Skönt verkligen! Jag gillar att träna dock inte dagen efter, jag har så jävla ont! Jag har insett att jag har muskler där jag trodde att man inte hade muskler. I dag har jag iaf pallat mig i väg på ett Core pass på lunchen. Det var jätte roligt, men lite krånglit men nästa gång blir det nog mycket bättre.

I dag ska jag kippa mig, har som vanligt ingen aning om vad jag ska göra. Jag är ju alldels för feg för allt. Vill ju ha mitt långa hår men ändå vill jag att det ska hända något med det.

Det har varit dåligt på bloggandet det senaste, jag måste skärpa mig!

Grattis till Filippa som fyller 6 år i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0