Tillbaka till verkligheten

Så var man tillbaka på jobbet, 3 veckor och 2 dagars ledighet! Det är helt okej att vara tillbaka på jobbet igen, självklart vill jag ju vara hemma och inte jobba alls. Men så kan man inte leva, pengar måste tjänas och folk bör man träffa!

Jag har haft en bra semester iaf, besökt Falkenberg, Kungshamn, Vänersborg, High Chaparall och Liseberg. Men bäst av allt är att jag har fått sova ut och bestämma själv vad man ska göra. Så nu är det arbete ända fram till jul igen då nästa semester dag kommer! Gud va roligt!

Emelie har satt en dum idé i huvudet på mig, ska jag permanenta mig? Jag gillar mitt hår när det är lockigt och det hade varit roligt att göra något med det så det är mer än bara hår... Får ta och undersöka vad detta kostar...

Ni har väl Besökt http://www.mjoshult.se/ ?

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0