Måndag igen!

Så var det måndag igen, veckorna går så fort.

I fredags var jag hos doktorn, mitt huvud och öron har ju gjort ont nu ett bra tag och i fredags fick jag nog av konstant huvudvärk! Det visade sig att jag hade en svullen trumhinna och en tidig studie av bihålsinflammation. Kasst!
Så det blev medicin och så väntar vi på att det ska gå över.. (som det inte har gjort ännu)

Helgen har gått i målandet tecken, taket är nu målat två gånger och i dag blir det ytligare en gång. Elementen och murstocken är målad! Skönt. Nu kanske vi får klart vardagsrummet innan jul! :D

Andreas ska operas på onsdag.. jag tycker det ska bli lite läskigt. Jag är nog mer nervös än vad han är..

Nä nu ska jag fortstätta jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0