Redan fredag!

I dag är det fredag, redan! Jag förstår inte vad som händer med tiden, den bara försvinner! Snart har vi julafton och 2009! Vart tog dom 9 åren vägen? Jag mins så tydligt 2000, Det var stort! :) Mycket har hänt sen dess helt klart!

Pratade precis med Andreas, han har varit på sjukhuset i dag för sin axel, nästa onsdag ska han operar den och sen blir det sjukskrivning i 6 -10 veckor! Tråkigt för honom men det är bra att dom äntligen gör något åt hans axel.
Och jag kommer ju få ett jätte fint och städat hus lagad mat när jag kommer oså. ;) 

 Så är det! Nu ska jag jobba!
Hejsan!

Kommentarer
Postat av: majan

Jag har tänkt göra det. Ska bara införskaffa mig ett mttband ;)

2008-12-06 @ 15:46:47
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0