Barkis Lan!

Ja för det är här jag befinner mig, i vårgårda på Barkis lan. Det sitter ett tjogotal svettiga killar och spelar dator, eller hälften ligger på golvet och sover. Jag har ett bra liv.

Vart och hämtat Hampus, jag är grymt avensjuk på Fredrik och Friedas hus. Det är sjukt fin och kommer att  bli skit snyggt. Fast jag har oxå ett fint hus. Det skulle bara behövas grejas lite med... Nya tapeter lite här och där så har jag oxå ett drömhus!

Nu funderar jag på att göra något vättigt, men vad?

Jag tror förästen att jag ska tvinga maja att fixa min blogg i dag, eller iaf lära mig lite så min blogg blir lite personlig....


Emma Hörnberg
Vågårda, tånga matsal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0