Borta bra men hemma bäst!

Nu är jag tillbaka till Mjöshult, efter ett par dagar flängande. Det var trevligt att hälsa på mamma hemma i Vårgårda men jag är glad att ja inte bor där längre, då är Mjöshult bättre! Jag har även hunnit med en sväng till säffle, det är oxå ett ställe jag inte hade flyttat till! Men Gun är bra och har ja tur så har ja bara en resa kvar dit upp! =)

Kvällen kommer att spenderas i liggläge i soffan! Andreas och Martin? är ute i garaget och leker bilmekaniker. Vet dock inte hur bra det går för dom?

Nä nu blir det att läsa i kapp sig på bloggarna! ;)

Ha det bra i skit vädret!

Emma

Kommentarer
Postat av: Frida

jag har Jättebra väder. ;)

2008-02-03 @ 11:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0