En tur till vårgårda..

I dag har det  varit en tung dag på jobbet, det kommer som sagt att bli två fruktansvärt jobbiga veckor! Men det klara vi. Det är väl bara att plocka upp allt och se galda ut! Men tro nu inte att jag inte tycker att det är roligt, det är skit kul. Det kommer att bli jätte bra! Ni är välkommna att handla kontorsvaror av mig sen! :)

Efter jobbet åkte jag hem till mamma, första gången jag hälsade på mamma själv med bil. Va och sa hej till pappa med försökt få han att byta lampa på bilen, men de kunde han vist inte. Tråkigt! Så jag åker fortfarande runt med bara ett halvljus! bra! Andreas får fixa detta i morgon när han kommer hem! 

I morses var jag och hämta mitt körkort. Trevligt! Så nu har jag ett riktigt körkort och ingen jäkla lapp! Kändes som när mamma skrev att det var okaj att man inte var med på idrotten...

Nu blir det duschen och sen Hause! :D


Emma Hörnberg
Mjöshult

Kommentarer
Postat av: fredrik

jag KOMMER emma lovar..

2008-02-14 @ 21:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0