Första dagen på jobbet...

Första dagen på det nya jobbet är avklarat, det var bra. Men djävulskt mycket att göra. 
Jag har svårt att se hur allt det ska bli klart tills den 25 feb, men det måste vi väl fixa antar jag. Fösta dagen på jobbet
skulle nog ha gått bättre om jag bara hade fått vara frisk.

I dag har jag kört i knallelandsrondellen för första gången, läskigt! Men jag klara det! Fan jag är nog den fegaste människan när de gäller att köra bil. Men i morgon ska jag iaf åka och hämta mitt rosa kort så ja slipper gå runt med ett jäkla A4 papper i plånboken!

Nu ger jag upp för dagen och laddar för en givande dag i morgon!

Ta hand om er gott folk!

Emma Hörnberg, Mjöshult!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tycker att du är duktig som sover ensam bland alla mössen och kör bil i Knallerondellen ...puss ;)

2008-02-11 @ 22:39:30
Postat av: majan

Skoj på det nya jobbet?

2008-02-11 @ 23:56:11
URL: http://majan.blogg.se
Postat av: Jonna

Guud jag hatar den rondellen! Jag tycker det är läskigt att köra där...efter snart 1½ år med körkort..haha
kram

2008-02-14 @ 04:51:06
URL: http://jonnastenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0