Mobilen död!

Min mobil har gått sönder, Skärmen började att krångla redan i går men i dag dog den. Eller det går att ringa på den och svara. Men man ser inget. Roligt! Så nu måste jag på något sätt försöka hitta en mobil.. fan!

Jobbet går bra, det är ganska roligt. Fast ja vet inte, har en konstig känsla. Måste jobba nästa helg, vi som skulle ha kräftskiva, funderar på att sjuta på festen en vecka?  åååhh!

åååååååh! Och andreas är inte hemma, han är på något jäkla möte med Hemvärnet! Jäkla Cristian har lurat med honom i vårgårda så nu lär han ju vara på övning varje helg....

*suckar och forsätter att surar*



Kommentarer
Postat av: Frida

Kräftskiva? NU? Finns det ens kräftor att köpa nu?

Lek med mig på datorn istället.

Puss

2008-02-13 @ 19:31:58
Postat av: Malin

men emma, vad gör du med dina mobiler? går inte dom alltid sönder?

Hm, men säg till mig om festen är uppskjuten, då kommer garanterat jag iaf, för jag är ledig den helgen! Tror jag..hm, nu blev jag osäker, men kolla det :) Förresten, jag saknar dig!

2008-02-13 @ 22:35:05
Postat av: Johanna

Saknar dig kära syster...

2008-02-15 @ 21:30:10
Postat av: Emma

Frida: Man kan ha kräftskiva när som, Hade du vart hemma hade du fått vara med om du ville.

Malin. Den första blir det nu. Du kommer eller hur?

Johanna. Jag älskar dig syster mi.

2008-02-16 @ 00:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0