scrapbooking

Sitter och kollar på en massa scrapbooking saker.. Frieda har lurat mig!
Jag är sjukt sugen på att också göra fina saker, undra om  jag kan? 
Jag och Frieda har iaf bokat in sista helgen i mars då ska vi till gbg och gå på scrapbooking-mässa! Roligt! 
Så i morgon får det nog bli en sväng till  scrapbooking butiken.....

Andreas är inte hemma, han är ju och jobbar. Jag är lite smått irriterad dock, hans nya chef ringde förut och bad mig att hälsa att han skulle ringa honom... Och ja har försökt få tag på honom nu ett bra tag men han svara inte. Surt!

Om man skulle ducha och sedan hoppa i säng? Det är ju en dag i morgon med... Och i morgon blir det att jobba över också.. jobbigt, men butiken ska ju öppnas på måndag så det är ett måste!

Sov gott mina vänner när ni nu gör det!

Emma Hörnberg
Mjöshult.

Kommentarer
Postat av: Robban

Tycker denna bloggen uppdateras lite för sällan ;) Tänkt på alla dom (jag) som ligger hemma och är sjuka vars enda sysselsättning är att läsa bloggar. :P

2008-02-21 @ 14:35:46
Postat av: mamma tina

Tycker oxå det är dåligt med uppgraderingar ....stackars dig Robban karl och sjuk...ujuj...*L*

2008-02-21 @ 18:43:02
Postat av: Robban

Ja, det är faktist jätte synd om oss män när vi är sjuka *L*

2008-02-21 @ 23:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0