Tutut!

Efter att ha surat och svurit åt bilen ett tag gick jag ut för att vara arg på bilen igen, vred runt nyckeln och den starta igen. Tur för Venoton, annars hade jag blivit ännu argare. Två trevliga granar kom förbi och fråga om jag behövde hjälp att putta bilen, Det var snällt, men behövdes inte.

Väl ute på vägen kändes det konstigt, som jag gjorde något jag absolut inte fick göra. Men efter ett tag kändes det väldigt bra. I dag gick det iaf bättre att köra än vad de gjorde i går. Andreas såg som att han aldigt hade gjort något farligare. :)

Nu ska jag röja lite granna här hemma.

Va ska ni hitta på i helgen?

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag och Eric ska bada....på lördag

2008-02-07 @ 16:49:50
Postat av: majan

Känns skönt att köra bil ensam antar jag?
Snart får du väl ta dig en tur till Herrljunga ;)

2008-02-07 @ 22:59:30
URL: http://majan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0