Godmorgon!

I går när jag vaknade sken solen av rena farten blev man ju på ett helt anant humör, i dag när jag kollade ut var de gråa täcket på igen. Jag säger bara FY FAN va tråkigt!

Undra hur dagen kommer att se ut i dag, Mamma kommer hit med Nisse! Som att Andreas från och med i morgon ska börja sova över på Ringhals Mån - tis  och tis - ons så tyckte jag att jag behövde en vakthund här ute i skogen. Andreas föräldrar skulle kika ut också en sväng, Christer skulle hjälpa Andreas med att få hit en av alla bilar som nu står hos hans föräldrar. Vad jag ska göra? Det fínns alltid saker att göra i ett hus har jag insett!

Vi höres vänner, bekanta och okända!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0