Insperarad

Alla verkar skriva blogg nu för tiden, även jag har försökt mig på ett fler tal gånger men gett upp lika många gånger. Jag ger det en chans till och hoppas på att denna blogg lever längre än vad dom andra har gjort. 

Just nu sitter jag framför datorn med en skål popcorn som ja nog få skynda mej att äta om jag ska få några då jag har en sambo som verkar tro att de är dom sista popcorna på jorden. Jag har även en grogg upphäld.. mer än så är den inte.. var sugen men inte längre..Jag har spenderat dagen som den bästa flickvännen någon sin och hållt Andreas sälskap i garaget.. jag har dock allt hittat på en massa bra saker att göra i garaget.. så som att elda upp en massa skräp och även snickarat en lite present till mamma som fyller år nästa måndag. Fick lite insperation av Cecilia att snickra och ha mej! 

Ni ser, jag har inte så mycket vettigt att skriva! Men jag har inte heller tvingat er att läsa!

Ha en fortsatt trevlig lördags kväll bekanta, nära vänner, familj och okända!  

Emma

Kommentarer
Postat av: majan

Kul att du skaffatr blogg ;)

2008-01-19 @ 22:00:35
URL: http://majan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0