Kaffe och snö.

Bara för att jag hade ett litet samtal med han där uppe förut att han inte kunde ha de så kallt utan snö... Så tok snöar det ute nu! Roligt! Hoppas att de får ligga några dagar i alla fall.. Fast det är säkert borta tills kvällen.

När Nisse och jag var ute och gick förut var vi nere vid vattnet, det hade till och med fryst på.. Så Nisse såg ut som bambi på hal is.. jätte söt var han.. Kunde inget annat än att skratta åt honom.

Jag har vist fått några ihärdiga beundrare som läser min blogg.. Trevligt. Ännu trevligare hade de varit om ni hade kommenterat lite också, så det så.

Jag har verkligen inget att skriva om, fast de brukar jag ju i och för sig inte ha. =)

Jo föresten, jag har beställt kaffe i dag, Två olika sorter, Kaffe smacksatt med vanilj och Kaffe smaksatt med pepparmyntsolja som After Eight. Kan vara hur gott som helst eller hur äckligt som helst.

 

Tack och hej leverpastej!

 

Emma


Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart att vi läser din blogg .....

2008-01-23 @ 14:59:56
Postat av: Andreas

Snö är kanoners :-)

2008-01-23 @ 15:51:36
URL: http://heavyonthego.blogspot.com/
Postat av: Malin

då får jag komma ngn gång och dricka kaffe med dig :)

2008-01-23 @ 16:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0