Måndag


Nu är jag ensam hemma tills på onsdag eftermiddag, eller jag har Nisse som sällskap. Ska jag vara ärligt tycker jag inte om det alls, tycker att allt låter konstigt och att det står mödare och inbrottstjuvar i varje hörn. Men jag måste bli vuxen någon gång med, och övning det ger ju färdighet.

Däremot är jag väldigt irriterad på mössen som också vist bodde i detta huset, dom är verkligen jätte äckliga. Vi har fångat en, den hade hamnat i soppåsen och kom inte uppe, den var verkligen inte stor och inte speciellt äcklig heller snare söt. MEN det hör inte hit, jag är rädd för dom! Jag vill inte ha dom i mitt hus, dom kan väl köpa sig ett eget hus. Och det känns som att när Andreas har åkt så vill dom låta och springa i väggarna ännu mer. Jävla möss! På fredag ska ja inskaffa saker som låter och tar bort mössen, så det så! Och tills dess är det väl bara att låssas som att dom inte finns, öronproppar är en bra grej när man ska sova!

Nu ska jag se om jag kan få gjort något vättigt, solen skiner. Funderar på att ta ännu en promenad med Nisse...  

Jag hör av mig!

Emma


Kommentarer
Postat av: Mli<3

när fyller mamma kristina år?

2008-01-21 @ 12:02:37
Postat av: Emma

Mamma fyller år på Måndag! :)

2008-01-21 @ 12:57:58
URL: http://hornberg.blogg.se
Postat av: En som inte fyller 45....

Är det någon som jag känner som ska ha kalas.?...*L*

2008-01-21 @ 22:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0