Måndagen börjar närma sig ett slut..

Jag har just kollat på en konstig dokumentär, om två kvinnor som var bodybuilder. Dom hade beundrare som betalar sjukt mycket pengar för att få se och röra deras muskler. Sjukt! Dom tjejerna kan ju inte må bra? Eller? En av kunderna var lite besviken på en av tjejena som hade gått upp lite viktig och hade inte kvar alla magmusklerna.. Jag tyckte synd om tjejena även fast dom troligtvis valt det sjävla att hålla på det dom gjorde.

Sängen väntar, dock är det jäkligt ensamt! Om man inte räknar med alla jävla mössen. Suck! Vi MÅSTE göra något åt dom, även fast dom bara är i väggarna så stör dom mej något fruktansvärt!

I dag har jag gått och tänkt på min Mormor och Morfar, Jag hade önskat att dom hade fått se mig växa upp, Träffa mina barn och framför allt Andreas. Det är nog därför jag vill ha barn i ung ålder, inte vänta tills jag är 30 så mina barn får växa upp utan mor och farföräldrar.

Jag är glad att jag har bra föräldrar, som ställer upp så mycket dom bara kan. Jag älskar mina föräldra, jag är nog bara sjukt dålig på att visa dom det.

Nu ska jag lägga mig i sängen iaf, läsa lite i min bok och funderar på om mössen är som i Askungen eller om dom är sånna dära elaka jävlar!

Sov gott vänner, bekanta och familj!
Emma

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är den bästa dottern man kan ha och du är duktig på att visa vad du tycker .....älskar dig puss

2008-01-22 @ 07:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0