Solen skiner och vattnet glittrar!

Jag kom precis hem från en lång promenad med Nisse, gick en väg jag inte har gått förut. O jäklar va fint det var, helt klart en av dom finaste platsena på jorden enligt mig. Solen sken och vattnet glittrade! Jag har helt klart lyx som bor så nära vattnet, synd att inte kamran var med bara!

Nu har jag duschat, ska ta på mej lite kläder och sen väntar det en sväng in till Borås med mamma. Vi ska kolla efter saker som låter som gör att mössen försvinner! Hoppas det funkar!

Nä nu måste ja göra iordning mig så man inte skärmmer slaget på allt för många människor! ;)

Emma

Kommentarer
Postat av: Frida

läskigt med möss!

2008-01-22 @ 17:18:03
URL: http://fridalan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0