Tisdag

Jag har bott i Vårgårda nästan hela mitt liv, dom senaste tre åren har jag inte spenderat så mycket tid i vårgårda utan mer iBorås. Nu när jag är och besöker mamma inser jag hur jävla tråkigt vårgårda är! Fy fan!

Frieda och barnen kommer hit om en stund och fikar, sen ska vi försöka fjäska till oss så vi får låna bilen av grannen och åka till alingsås. Vi får se om Alingsås är lika tråkigt som vårgårda är? 
 

Dom ringde från jobbet i dag, dom ville att ja skulle komma ner och kolla på den nya lokalen och skriva på mitt kontrakt. Men jag är ju hos mamma. Så kontraktet skulle skickat och jag lär få se lokalen massor av gånger!

Nu ska ja forsätta att ha tråkigt!


Emma

Kommentarer
Postat av: Frida

Visste du inte att vårgårda var tråkigt innan?

2008-01-29 @ 12:47:11
Postat av: Emma

Jo, men inte så tråkigt!

2008-01-29 @ 21:01:20
URL: http://hornberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0