Tisdags kväll!

Frieda och dom två små prinsessorna har varit här i dag och fikat. Mycket trevligt! Den lilla är så söt, snällare barn får man ju leta efter och Filippa har verkligen blivit så stor.

Jag och  Eric lagade god mat i dag, Pitabröd med kyckling och sallad i.. Gott!

I morgon ska jag åka hem, Vårgårda är tråkigt! Men det är mysigt att får vara med mamma!

Jag sitter och kollar på bygglov, jag har bestämt att vi ska göra om våran källare! Spa blir de i stället för garage! Vi får väl se vad Andreas säger om det bara... hmm...


Emma!


Kommentarer
Postat av: frajda..

nu är det nga dagar sen du skrev.....får det bli många blogg inlägg nu i kväll då!!!

2008-02-01 @ 17:23:58
URL: http://frajdass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0