Att göra lista!

Att göra lista;
 -Sluta jobbet klockan 17,00
- Gå över vägen och handla
-  Åka hem utan att bli påkörd eller köra på någon.
- Plocka in maten jag har handlat.
- Ta hand om all tvätt, ner i tvättstugan och
   häng upp maskinen som är i och i med en ny!
- Plocka upp hemma
- Städa toaletten
- Vädra sängkläderna
- Ut och gå.


Mellan något av alla dom dära sakerna ska jag dricka vin!
Jag ska dricka vin i min ensamhet i kväll!
Får man det? Om man städar och är duktig tycker jag att man kan få ta sig ett glas vin eller två. Eller hur? :)

Vad är erat fredagsnöje denna fredag?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Klart man får de =)... Mitt fredags nöje e att sitta hemma, för de e min arb-helg! Ha de

2008-07-04 @ 21:16:25
URL: http://jossan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0