Att göra listan fortsätter

Av att göra listan har jag hunnit med detta.. 

 

Att göra lista;
 -Sluta jobbet klockan 17,00
- Gå över vägen och handla
Åka hem utan att bli påkörd eller köra på någon.
- Plocka in maten jag har handlat.
- Ta hand om all tvätt, ner i tvättstugan och
   häng upp maskinen som är i och i med en ny!
- Plocka upp hemma....
Jag har iaf börjat! 
- Städa toaletten
- Vädra sängkläderna
- Ut och gå. Jag har faktiskt varit ute och gått två gånger 

Det går alltså inte så bra på min att göra lista, jag har varit ute och gått två gånger i stället för att städa. Tog med mig kamran ner andra gången väl nere vid vattnet så var så klart batterina slut.. *suck* 

Det är en mycket skum värme ute i dag, klibbigt som fasiken. Hoppas på att det är fint väder i morgon så min kropp blir lite brun. Iaf snyggare och vara stor och brun än fet och blek! 

Nä om man skulle ta ett röj så slipper jag ju faktiskt det i morgon.... smart idé! 

Pratade med Jonas förut, min kära sambo har ju lyckats åka utan mobil. Lyckat för honom mindre lyckat för mig. Dom hade iaf batteri torsk. Så Andreas och Steffo var och köpte ett nytt batteri. Alltid händer det någon när bubblan är ute och åker.... 

 

Ha en trevlig kväll!

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0