Båttur!

Gårdagen var kanonmysig! När vi väl kom ut på sjön var det hur bra som helst. Att vi innan var tvungen att åka till fristad och köpa bensin, batterina krånglade och att någon glömt att skruva på korken på bensindunken hör inte hit. Väl ute på sjön var allt kanon. Vi grillade korv på en klippa på en ö. Jag badade och Andreas och jag bara myste i solen! Det är helt klart någon som ska göras om!

Att jag har skit på linsen är inte alls irriterande.  Men detta är iaf vad vi hade som utsikt i går när vi grillade!




Nu på morgen händer det saker, haft tokmassa att göra  i butiken, polisen har varit här och en hund har räddads från en varmbil. Hoppas att dagen forsätter i detta tempot då går dagen så mycket fortare. I kväll blir det stan och Torsdagskväll! Roligt, Det är Idol Amanda i kväll som spelar och en kille från vårgårda som ska vara med på talangjakten. Jag stör mig lite å att jag inte vet vem han är vid namn. Kanske vet när jag väl ser honom!

Nu åter till arbetet!

Emma


Kommentarer
Postat av: majan

Haha jag har ingen aning om vad det kostar, men det är säkert jätte dyrt :P

2008-07-04 @ 09:38:31
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0