Fredagen den 4 Juli

Läste på  http://majan.blogg.se sida att hon hade skickat ett sms till 118100 för att få svar på vem hon var. Jag var ju tvungen att fråga jag med, men jag fick ett kasst svar. "Emma Hörnberg är en helt underbar tjej i detta avlånga land. Hon har alltid nära till skratt och rolig att umgås med. 118100 tror att det är du!" Det kan ju faktiskt vara till vem som? Eller? Kasst! Hehe. Undra om man skulle fråga någont annat roligt.. Fast det är väl antagligen skit dyrt.

Gårdagen var trevlig, jag gillar torsdagskvällar, mysigt med massa folk och att butikerna har öppet lite längre. Jag fyndade en luvtröja på HM för 149 kr! Ett bra köp! Andreas fyndade en tshirt på HM också. Trevligt!

I kväll åker Andreas till Karlstad, lämnar mig ensam hemma hela helgen. Kan väl kanske göra gott för oss. Vi har ju träffaats varje dag nu ett väldigt lång tag. Jag tror det är bra att sakna varandra. Men det kommer att bli tomt och jag hade gärna följt  med till Karlstad.

Ser ut att bli en lika fin dag i dag. Hoppas att det håller i sig i morgon med. Då ska jag prässa!

På åtesende!
Emma en helt underbar tjej


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vet att du är en underbar och härlig tjej .....

2008-07-04 @ 10:18:11
URL: http://forsmarkh.blogg.se/
Postat av: Jossan

Sv: Nej sämst e du inte :-).. Men de e kul med lite kommentarer! Vad kul med torsdags kvällar! Jag va på varenda en förra året, men kan inte gå på någon detta året för jag jobbar alltid natten mellan tors-fre =(... Ha de så bra!

2008-07-04 @ 15:35:45
URL: http://jossan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0