Helgen

Så var det måndag och ännu en veckas arbete framför mig. Denna veckan har både Andreas och Kent semester så jag är helt själv i butiken. Tråkigt. Men det är så det är.

Helgen har varit bra. Fredagen gick i lugnets tecken. Åt lite god mat. Plockade lite hemma och var ute och gick. På lördagen dök Mamma, Eric och Nisse upp. Vi solade och badade hela dagen. Var inne på Maxi och handlade mat och grillade på kvälle. Dom sov över och mamma och jag drack lite gott vin. I går hjälpte mamma mig med tvätten, hon stök massor av kläder. Jag hatar att strycka förstår inte rikgit medningen med det, förutom skjortor oså. Men nu är det iaf gjort. Tack för hjälpen mamma. Jag damsög och tvättade alla golven med. Skönt att få det gjort.

Denna veckan händer det nog inte så mycket, vi ska till göteborg på onsdag och fika med massa folkvagnsfolk. Kan bli trevligt och på torsdag är det ju torsdagskväll nere i stan. Helgen är än så länge oplanerad.

Ha en bra dag!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0