Sjuk

Det har varit lite tyst här i bloggen ett tag, det beror på att jag har varit sjuk. Eller jag är sjuk! Sen i måndags eftermiddag har jag inte kunnat behålla någon mat alls, var hemma förra veckan och spenderade en massa tid i soffan framför alldeles för många dåliga filmer. Var inne på akuten i fredags, där är dom helt odugliga och fick som svar att jag hade fått tillbaka mina ätstörningar. Jag ringde svärmor så hon fick fixa en tid på läkarstationen tills i dag. Så nu har jag varit där, jag har en infektion i kroppen. Han trodde att det kunde vara magkatarr, fick medicin och är det inte bättre på torsdag så ska jag höra av mig. Så just nu är det lite kämpigt!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Frieda

Usch va jobbigt Emma..Hoppas du mår bättre med den nya medicinen..

Krya på dig vännen

Kram

2008-07-21 @ 16:36:18
URL: http://frajdass.blogg.se/
Postat av: Cilla

Stackars du! Lilla vännen då det va en redigbakfylla du skaffat dig...

2008-07-21 @ 21:18:55
Postat av: Malin

Varför ska alla doktorer säga så?! Kan dom inget annat? Hoppas du kryar på dig emma! Massa kramar!

2008-07-21 @ 23:15:33
URL: http://mmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0