Snart är det dax!

I dag är det sista dagen innan semester, om jag längtar! Vid tre tiden lämnar jag butiken och beger mig ner mot Falkenberg! Skönt!

I går var det en allmänt lugn kväll, vi käkade lite, packade och var ute och gick. Träffade ännu en gång på familjen Ferm och satt och pratade med dom ett tag. Alltid lika trevligt. Dom följde med oss på våran lilla promenad och jag fann en ny vän i Pelle. Tänk att så lite kan göra en så glad. Vi lämnade familjen ferm vid brevlådorna och jag gick där i från med ett leende på läpparna.

Jag är fortfarande trött och magen gör ont. Medicinen är inte bra. Jag brode ringa läkaren om fråga om det kan vara medicinen som dödar min mage eller vad det är som är fel.

Vi hörs av!

Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis på namnsdagen än en gång vännen!

2008-07-23 @ 10:41:57
Postat av: Emma

:D Tack detsamma!! Grattis, grattis!!

2008-07-23 @ 12:08:35
URL: http://emmafransson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis på namnsdagen! Krya på dig och ha en bra semester =)! Kram på dig

2008-07-23 @ 17:16:08
Postat av: Jossan

Grattis på namnsdagen! Krya på dig och ha en bra semester =)Kram på dig

2008-07-23 @ 17:17:41
URL: http://jossan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0