Tisdag

I morgon går vi på semester, skönt! Jobbar till 15 ungefär och sedan sticker vi ner till Falkenberg, ska se Rhapsody in Rock med Andreas familj. Trevligt. Sen till helgen är det VWännerträffen som är en självklar het att åka på. Kanske sista året man är med och hjälper till också, klubben har verkligen ballat ur. Skönt med semester i alla fall tre veckor!

Magen mår bättre, fick behålla maten i går eller mat och mat en smörgås. Lunchen fick jag behålla också två st ost frallor. Så nu verkar det ordna upp sig, mår fortfarande illa och har nog feber också. Men ja lever. Min mage har ballat ur med, måste ringa läkaren i morgon och kolla om det finns någon annan medicin. Det verkar som att inte min mage gillar den medicinen. Haft samma problem förut med. suck!

När jag kommer hem ska det packas, och köra igång ännu en maskin. I dag kan man ju till och med hänga ut. Kläderna blir så mycket skönare och luktar så gott när dom har hängt ute och torkat.

Ha det så bra mina vänner!

Massa kramar!    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0