1,5 timme kvar!

Det känns bra nu, nu ljög jag. Det är 1,5 timme kvar tills jag får låsa dörren och gå hem. Ska in till Ica med, köpa sallad, Chips och potatis. Det lär vara mycket folk där. Väl hemma står det troligtvis en kall Hannas Smultronscider och väntar på mig. Gott! Man får tacka Frieda för att hon presenterade mig för hanna smultron. Kanske en av världens godaste cider!

Jag måste även packa, vi åker ju i morgon. Och nej jag har inte packat ännu skulle ha gjort det hela veckan. Men men. Så är det! Packa, städa, laga mat, grilla och mitt där någon stans så måste jag bada! Underbart! 

Sol, bad och hannas sultroncider! Då är jag på ett bra ställe! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0