Brutna ben och arga tanter!

Jag har brutit mitt smalben! Man skulle kunna tror det i alla fall. Jävulens vad ont det gör. Skulle springa upp i en våt metalltrappa! Lyckat! Trillade såklart och slog i mitt smalben! Fasiken! Så nu är jag mer eller mindre halvdöd.

Det var en kund inne hos mig nu, hon var jätte arg för att vi inte hade en sak hemma. Hon ville prata med min chef och grejer. Jag gick med onda steg ut i lunchrummet och berättade för Andreas att han hade en arg tant som ville prata med honom.. Mycket märkligt! Man kan väl inte vara arg för att en sak är slut? *suck*

Jag funderar på om jag ska bege mig till systembolaget när jag slutar och köpa en rolig flaska med vin.. Är sugen på något gott röttvin. Något förslag?

Kommentarer
Postat av: Mamma Tina

Skulle kunna tänka mig att dränka mitt liv ett en massa rödvin......Stefan vin är gott .....

2008-06-13 @ 15:00:20
URL: http://forsmarkh.blogg.se/
Postat av: Cilla

Jag vill oxå drick röd vin och jag läste precis på internet att jag får även om jag äter pencilin för de nedrans örat som vägrar sluta göra ont..!

2008-06-13 @ 15:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0