Drömmar

I natt har jag sovit totalt tokdåligt, drömt massa konstiga saker. Vaknad av att Andreas pötte på mig och undrade vad fasiken jag höll på med. I morses när jag vaknde mådde jag jätte konstigt. Det var länge sedan jag hade sådan nätter och jag hoppas det det tar lång tid innan nästa kommer. När jag var liten drömde jag mardrömmar jätte ofta, fick panikångest i sömnen. Usch och fy!

I dag kom mina skattepengar. Roligt. Dom är väl behövde då jag mer eller mindre var tokpank. Så tack för det!

Nä, nu kaffe!

Svejsan!

Kommentarer
Postat av: majan

Alltid gött med lite extra pengar, speciellt så här på sommaren :)

2008-06-04 @ 10:38:58
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0