Ensam

Det kommer att bli en lång dag i dag. Min arbetskamrat har lämnat mej för sweden rock, det betyder att jag får ta hand om butiken själv i två dagar. Så jag känner väl mig inte allt för posetiv inför två dagar av ensamhet.

Jag fick svar från läkarn i går om mina knän, det är inget fel på dom. Jag hade inte räknat med det heller. Det känns som hur dåligt jag än mår eller hur ont jag har så är det aldrig fel på mig. Jag kan inte ut och gå långpromenader utan att mina knän gör tok ont, efter en dag på jobbet värker knäna. Men det är inget fel på dom. *surar*

Nä, nu ska jag väl ta och göra lite nytta också, vi lär höras mer gånger idag.

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Mamma Tina

Du är ju inte ensam du har ju Leif.....L

2008-06-04 @ 09:10:42
Postat av: majan

En tom kommentar? :P

2008-06-04 @ 09:33:56
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: majan

nu kom den :) haha japp, hon är klockren!

2008-06-04 @ 09:34:37
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0