Fredagen den 27 Juni

Hejsan!


Gårdagen var trevlig, vi var nere i stan på "Torsdagskväll". Började med ett inte allt för trevligt besök på Telia. Jag får pengarna tillbaka om jag har orginalkvittot kvar. Och det har vi så klart gjort oss av med som att tanten på telia sa att det inte gällde längre som att vi fick en ny telefon! SURKÄRRING är vad hon är. Så nu skulle Andreas ringa någon o ta reda på vad man gör nu?

Vi var även och käkade på Jensens, trevligt med mycket god mat. Dit blir det att gå någon mer gång. Köpte mig även ett par nya jenas. Insåg också att jag är tråkig, tog ett par precis lika dana jeans som ja redan har i dag. Utan hål och mindre slitna. ;) Dom är helt klart perfekta!

I dag börjar ensamheten på jobbet, jobbAndreas har gått på semester och ensam är jag i butiiken. Med sällskap av våran Säljare K. Skönt att ha någon om det skulle hända något. Kommer nog att bli två långa veckor iaf!

I dag ska vi även åka till Vårgårda efter jobbet, ska träffa Jonas och Hanna och kolla på bilar på flygfältet. Kul? Nja, men trevligt o träffa Jonas och Hanna! :) Dom tycker jag om. Vi har även planerat en tripp ner till Tyskland i sommar! Kommer att bli kanontrevligt!

Nu åter till jobbet!
Ha det bra!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0