Godmorgon!

Godmorgon bloggen!

I går ville inte blogg.se samarbeta med mig, gick inte att logga in på hela dagen. Surt, men nu verkar det funka igen.

I går var jag på Telia och skulle hämta min telefon som var tillbaka från lagningen för 111gången. När jag väl kommer dit så säger tjejen i kassan att jag måste betala 419 kr för att få tillbaka den. Om jag var arg? Det hade visat sig att det inte alls var något fel på min telefon.  Men det konstigaste av allt är ju att det är samma fel på telefonen nu som det har varit alla andra 111 gångerna jag har lämnat in den. Jag tror dom bara är trötta på mig. Men jag kommer iaf inte att betala någon jävla avgift. Så i dag ska jag till telia och prata med chefen där, andreas ska följa med mig.  Något måste dom göra åt den dära jävla skit telfonen!!

Jag funderar på att färga mitt hår idag, tänkte lägga i lite mera slingor. Måste bara övetala herr Kvist att göra det på mig.


Åhhh. Jag vill ha jordgubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0