Grilla

Kan man få kalsupar utan att vara i närheten av vatten? Jag tror just jag fick det, konstig sak! Hela huvudet gör skit ont. Skumt! Är vad det är.

Den här dagen har gått ganska smärtfritt, mycket och göra! Det är roligt. Även har jag hunnit med att städa lagret och A har hunnit med att sortera pennorna. Så nu är dom i ordning efter katalogen. De ni!

Solen skiner, jag vill grilla! Köpte ett stort kryddpaket  på nätet häromdagen som jag fick hem i Måndags. Måste ju prova mitt grillset! Fans även med en kebabkrydda, undra om man kan göra egen god kebabsås av den? Värt att prova.

Solen skiner, ska det vara fint väder nu framöver? Hade vairt bra!


Vilket luddigt inlägg, som vanligt!

På återseende!

Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0