Helgen

Midsommar var bra, mycket folk, god mat och god rabarbersnaps! Lördagen spenderades mest i  liggande läge framför soffan eller i sängen med tidningar jag fått av mamma granne! Cilla och Christian stannade till sent på lördagskvällen vi käkade pizza och åt allt för mycket onyttigt. I går väckte mamma oss halv tio och sa att det är nog bäst ni  går upp nu. 5 min senare stod morbror Stefan och hans kamrat med var sin fyrhjuling på vår infart. Trevligt. Sen spenderade jag och Andreas en massa tid i soffan kollade på många bra program så som Landet runt! Vi städade även i verkstaden, duktigt! Senare på eftermiddagen kom Hanna och Jonas, vi åt middag som vist har börjat bli en vana. Förra söndagen åt vi mat hos dom. :) Det var en bra film på Sexan i går vid 22, den satt vi så klart uppe och kollade på.

Vaknade i morses av att jag hade ont i magen eller inte ont. Det är konstigt. Är yr med, skumt är var det är.


Nu ska jag försöka få denna dagen att gå på jobbet också.


på återseende!

Emma


Kommentarer
Postat av: Mamma Tina

Tror nog att din mage reagerar på all skräpmat som har hamnat i din mage denna helg .....och framförallt Pizzan igår ......går nog över ska du se....kram

2008-06-23 @ 08:37:37
URL: http://forsmarkh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0