JÄVLA GETINGJÄVEL!

JÄVLA GETINGJÄVEL! VI har ett getingbo, det sitter på insidan av våran vindsdörr. Andreas har försökt att få bort det hela veckan, han har rivit, sprutat massa konstiga saker på dom. Men han blir inte stucken, Jag går förbi och vips så har en jävel stukigt mig i pannan! Det gör så jävla ont! Fy fan! 

Städningen går det inte lika bra med, gud va tråkigt det är. Jag har iaf tagit tag i tvätten. Maskinen går för full. Önskar att det skulle vara lite finare väder så man kunde hänga ut det. Ska väl ta ett tag med herr dammsugare nu. Sen får det vara! 

Ska på Kalas i dag, moster har fyllt 50 år så jag ska dit och gratulera. Mamma jobbar och Eric är hos pappa och Fredrik hos Sandra. Så det blir att åka dit själv. Andreas är hundvakt åt hans brors hund så han får stanna hemma han med. Och han är nog inte allt för ledsen för det heller. 

Nä om man skulle ta tag i sitt liv.... 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0