Lunch

Nu var luchen avklarad, jag blev sviken av mina kära pojkvän på lunchen. Har skulle luncha med Martin i dag så jag bad min kära kollga K att gå över och köpa mig en smörgås på ICA som ligger över gatan som att jag inte kan lämna butiken. Det gjorde han så snällt så, inte nog med det. Han vägrade att ta penga också. Så i dag blev jag bjuden på lunch trevligt. Jag måste nog bjuda honom på lunch någon dag.

Det går ganska bra att vara ensam, lite tråkigt är det. Men det har varit relativt mycket folk inne och jag har att göra. Skönt är det!

Förensten jag fick även en bok i dag.  "Tillsammans är man mindre ensam" verkar helt okej. Kanske skulle ha en slappdag i morgon. Nej just det ja, jag ska ha storstädning hemma i morgon. Tråkigt! Men det hinns nog med några kapitel ändå! :)

På åtesende!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0