Mjoshult.se och midsommar!

I går öppnades min nya hemsida www.mjoshult.se en mycket fin sida. :) Jag får tacka Andreas som har hjälpt mig med sidan eller inte bara hjälpt, han har typ gjort allt! :) Så nu ska jag skvallra vad som händer i Mjöshult. :)

Midsommar närmar sig med stormsteg. Vi ska vara hemma och ha lite fest. Jag har försökt att få ordning på allt men det är fasiken inte lätt. Någon ska ha det med sig och någon det? Vem tar de? Regnar det? Kan vi sitta ute? Kommer dom? Men det är roligt också. Jag räknar med en bra midsommar med mycket skratt. Jag har till och med gjort egen snaps! Rabarbersnaps! Gott!

Förästen så vann jag! Seger åt Emma!

Kommentarer
Postat av: TantMaria tittar in!

Såklart att det blir en kanonmidsommar! Det är ju bara att bestämma sig;)

Ha så kul nu och du får säkert allt iordning tills dess!

2008-06-18 @ 09:24:28
URL: http://mariasbalkong.blogg.se/
Postat av: Celine

Fin blogg! :)

2008-06-18 @ 09:51:00
URL: http://celinehocaoglu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0