Studenten

Jag ser vita mössor i dag, kom just ut ett gäng killar från Ica klädda i vita mössor och kostymer. Dom lär dö av värmeslag i dag. I dag är det alltså ett år sedan jag sprang ut från Sundlergymnastiet för sista gången. Skönt, det är verkligen inte ett ställe jag saknar. Sprang på min gamla lärare i måndags på Maxi i alingsås. Jag gjorde en hej rörelse med huvudet och sedan gick jag väldigt fort. Värre människa får man leta efter. Men en sådan dag som denna då det kryllar av studenter och man hör vrål från skolan mitt i mot " FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN" Så kan jag inte låta bli att toksakna mina Yeahh flickor. Varför träffas vi aldrig för? Jag saknar er flickor!!

Så grattis till studenten!


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Kul att du läser! :) Vilken otroligt vacker blogg du har!

2008-06-05 @ 09:51:10
URL: http://annasaraolsson.blogg.se/
Postat av: Malin

du ska veta att jag saknar dig också!!

2008-06-06 @ 09:46:16
URL: http://mmalin.blogg.se/
Postat av: Jonna

Duu! Vem vare du såg+ hahahha..lena lr? hahhahhaa

2008-06-07 @ 21:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0